malinvikstrm.blogg.se

Äntligen helg

Publicerad 2016-01-09 21:30:56 i Allmänt,

 
Det har varit en lång vecka för mig, men nu har jag äntligen helg! 
Började veckan med att gå upp 4.45 för att hinna till jobbet 6.30-11. Efter det blev det en mysig och välbehövlig eftermiddag med saknade Jenny! Självklart hade min egna lilla proffsfotograf med sig kamerna så vi lekte lite med den. Så passar på att bjude på några av dem! 
Veckan har fortsatt med att gå upp i skaplig tid pga olika anledningar bl.a. skola och bandymatch. Men efter att i morse gått upp innan 6 i morse för att jobba 7.30-13.30 har jag nu gått på helg som började med att tillsammans med Patrik åka till Tolv Stockholm för att spela minigolf och äta gott. Nu ska jag avsluta kvällen på bästa sätt med mys i soffan med Patrik! 
 
Love

Kommentarer

Postat av: Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Publicerad 2016-01-09 22:31:42

Vilka härliga bilder :)

Svar: Vist är dom, Tack :D
Malin Vikström

Postat av: Frida

Publicerad 2016-01-10 08:53:08

Ser gott ut :)

Svar: Det var jätte gott! :)
Malin Vikström

Postat av: Annsoh

Publicerad 2016-01-10 23:06:51

Hejsan! det är så att jag behöver ha 500 st prenumeranter till min youtube kanal, och jag undrar om du vill hjälpa till och prenumerera! Heter Annsoh på youtube! Kommer få ha en stor giveaway med ett känt företag då fall jag når 500 st.! tack i förhand och ursäkta om du inte vill ha såna här kommentarer! följer självklart tillbaka dig om du vill det! allt står i detta inlägg! http://annsoh.blogg.se/2016/january/giveaway-hjalp-mig-na-500-st-prenumeranter.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela