malinvikstrm.blogg.se

to be on the ice

Publicerad 2015-09-21 20:25:50 i Allmänt,

 
Nu har det varit dåligt med bloggande från mitt håll och den ända ursäkten jag har är att jag ärligt talat inte haft tid/något vettigt att skriva. Är fullt uppe i studierna och försöka få ihop en poster/kravanalys om skridskor. visst den ska inte vara inne fören nästa vecka men känner att jag inte ska vara i sissta sekund med den denna gång. Sedan är ju det faktum att jag har en mindre tenta på torsdag så imorgon är det bara att plugga inför den pluss seminarium om postern. Medans jag har försökt få ihop mina studier har jag i helgen varit en snabbis till Berlin på Coach Clinik intför det kommande träningslägret med SDP (scandinavian devolment Prodject) om ca 2v. och självklart står jag nu själv inför ett för mig extremt svårt val. Vad ska jag göra med min skridskokariär? Ska jag lägga ner den och satsa på att en dag bli  en bra coach eller ska jag go all in och följa mina drömmars dröm? Detta beslut påverkar ju inte bara mig längre utan min pojkvän också. Och han tycker självklart att jag ska följa min dröm och lovat att finnas vid min sida även fast min vardag kommer förändras en hel del. Det betyder såklart extremt mycket för mig att han finns där för mig och är villig att stötta mig i vad jag än väljer. 
Men det gör inte mitt val lättare om jag ska vara ärlig. Förhoppningsvis kommer jag på en bra lösning på allt nnom en snar framtid. men fram till dess ska jag nog försöka få igång min träning lite bättre. och träningsbiten den ska Patrik få hjälpa mig med vare sig han vill eller inte!
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela