malinvikstrm.blogg.se

Sunday

Publicerad 2015-09-27 16:05:37 i Allmänt,

Då har ännu en vecka flygit förbi och jag har otroligt nog hunnit skicka in veckans skolarbete i tid. Ärligt tagat kan jag säga att denna vecka har kännsts väldigt lång. det har varit så pass mycket i mina tankar och jag känner mig inte ett dugg klokare än vad jag gjorde när veckan började. Ibland och speciellt nu så önskar jag att mitt liv kunde vara som i de serier jag alltid kollar på. Vet att det är påhitt men deras liv känns så mycket lättare än vad mitt gör och dom har alltid möjligheten att göra och få det dom vill.. med andra ord önskar jag levddi i en lite högra klass än vad jag gör. Drömmar kan man alltid ha men ibland får man faktiskt se sanningen i vitögat och inse det faktum att man tyvärr inte har de förutsättningarna eller de pengarna för att leva sitt dröm liv. Hur som helst så checkar jag ut för denna vecka med att helt enkelt bara vara nöjd med att jag är där jag är i dag och inte där jag var för 2år sedan. 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela