malinvikstrm.blogg.se

Ser fram emot mycket

Publicerad 2015-09-23 23:11:00 i Allmänt,

 
Jag förstår verkigen inte varför jag känner mig så extremt stressad över allt hela tiden just nu. Jag menar allt blir ju bra till slut men ändå känner jag mig så extremt uppstressad över den kommande tiden. Jag vet exakt vad jag vill men är så extremt rädd för att saker ska gå åt skogen igen som det redan gjort så extremt många gånger. Vill verkligen våga följa min dröm men är för feg. uppenbarligen... Aja får förska att samla mod till mig så att jag för en gångs skull gör det jag verkligen vill! Jag mennar har ju nu de bästa personerna i mitt liv runt mig just nu även fast min tid att träffa andra utom patrik har varit väldigt dålig men det blir det ändring på nu! Fredag ska jag mest troligt träffa min favorit tjej Ida och hennes syster, lördag blir det girl time med Jenny och nästa helg kommer spenderas med min grymt saknade Kristin Persson!!!! Sedan bär det ju av till Berlin igen och denna gång ska jag passa på att utnyttja isen genom att träna själv på sidan av coachingen så att jag kommer ett steg närmare min dröm. 
Det är mycket nu som ni märker och imorgon har man en mindre tenta i skolan så kanske har rätt att vara lite stressad. Så nu ska jag ta och göra mig klar för sängen så jag kommer upp imorgon. har haft lite svårt med just det den senaste tiden.
Så godnatt säger jag och hoppas på att ni håller tummarna för mig imorgon på tentan.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela