malinvikstrm.blogg.se

Regnig söndag

Publicerad 2015-09-06 18:26:28 i Allmänt,

Gårdagens kvällen hemma i gävle bjöd på god mat med mamma min. Blev en tidig kväll då det var att gå upp 02.15 för att sätta sig i bilen och skjutsa mamma och pappa till Arlanda. Kom hem till bror min i Solna vid 4.30 och gick raka vägen till soffan för att sova. dock vaknade jag bara en timme senare pga åska... I don't like!!! Men men till slut somnade jag om och vaknade igen 10.30 för att börja packa ihop mina sista saker i mitt gamla rum och sedan slussa det hit till min lägenhet. Resten av eftermiddagen har spenderats med att försöka få lite ordning o reda på mina flyttlådor och saker. Nu har jag precis käkat och ska nog kolla över lite rester från förra årets studier och självklart kolla lite suits. 
Dock saknar jag min Patrik lite för mycket för att få så mycket vettigt gjort just nu men antar att jag får vänta tills morgondagen innan jag får krama om honom igen. 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela