malinvikstrm.blogg.se

Mitt i flytt kaos

Publicerad 2015-09-02 21:14:20 i Allmänt,

Igår var det ett bra datum och en bra dag! 
Igår var det den 1sep och det betyder att det var exakt ett år sedan jag återvände till GIH för att börja om mina studier för att bli tränare. Men det bästa och det mest betydelsefulla var att det var exakt ett år sedan jag för första gången vilade mina ögon på Patrik. Då trodde jag aldrig att en kille som honom skulle kunna vara intreserad utav mig. Men ibland är det bra att ha fel och denna gång var verkligen ett sådant tillfälle. Nu ett år senare kan jag kalla honom för min! Min älskade! Kan ärligt inte förstå att det hat gått ett helt år redan sedan jag började få ordning på mitt liv. 
Gårdagen var ju även den en bra dag då jag fick nycklar till min nya och EGNA lägenhet! Så kvällen igår och dagen idag har gått åt till att flytta flytta flytta! Så nu har de mesta av mina ägodelar flyttat in i lägen heten dock får jag personligen vänta till imorgon innan jag kan flytta in då dom har målat om min lägenhet så luktar lite för mycket för att sova i men jag kan nog vänta endag till.
Mitt i allt detta har ju även mitt andra år på GIH börjat och denna termin kommer jag att ha alla mina lektioner ihop med inggen mindre än min Patrik så det kan ju inte bli mycket bättre nu.
Nu ska jag fortsätta kolla på Suits och äta godis.
 
/M 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-03 00:13:14

Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela