malinvikstrm.blogg.se

Långa dagar

Publicerad 2015-09-15 19:54:32 i Allmänt,


Vardagen med studierna börjar rulla på och även fast jag i princip bara har lektioner mellan 13-17 varje dag så är det ganska skönt att vara tillbaka i GIHs korridorer och lokaler. Dock blir man väldigt trött av att sluta 17 varje dag och hitta på något mer under dagarna kan man näst intill glömma. Tyvärr. 
Men till helgen flyr jag vardagen och tar en tripp ner till Berlin på Coach Clinik med Scandinavian Prodject. Ska bli kul även fast jag i nu läget inte vet om jag åker på fredag eller på lördag. Om jag ska vara ärlig har jag ingen information om helgen alls för tillfället. 

/M  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela