malinvikstrm.blogg.se

Grön i ansiktet

Publicerad 2015-09-26 12:27:51 i Allmänt,

 
Gårdags kvällen spederades med min bästa Ida och hennes syster Madde. Super mysig kväll med göteborgarna med god dricka. Det får vi göra om snart igen! Just nu sitter jag och väntar på att Patrik ska komma tillbaka till Skype samtidigt som jag är helt grön i ansiktet då jag fick fnatt occh satt på mig en ansiktsmask... Var länge sedan jag hade det nu och man ser ju inte precis klok ut.. Men men vill man vara fin får man lida pin och se ut som ett träsktroll. 
Eftermiddagen och kvällen ska spenderas med Jenny då vi först ska ta en tripp till IKEA och sedan thaibåt!! Kommer bli så mysigt! ser fram emot kvällen ! Men nu bör jag kanske ta bort det gröna ur ansiktet! 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela