malinvikstrm.blogg.se

Gym , God Middag , Gym

Publicerad 2015-10-20 15:20:18 i Allmänt,

 
Gårdagen och förmiddagen idag bjöd på bra gympass med älsklingen min. Igår var det rygg och biceps på schemat och vet inte men det är ett pass jag alltid har gillat men har gjort allt för sällan den senaste tiden.
Kvällen spenderades ihop med Jenny och Marcus med god middag. 
Dagens gympass blev bröst, triceps och mage. Tungt pass som nu resulterar i en öm och trött kropp! 
Just nu ligger jag på Patriks säng och kollar Netflix medans han kollar youtubeklipp på sin dator. Ska nog snart börja röra mig hemmåt då han har träning och jag behöver sova.
 
/M

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2015-10-20 16:27:53

Hej! Vore super kul om du ville kika in på min blogg och kolla på min första Follow me around video och kommentera vad du tycker! :)
Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela