malinvikstrm.blogg.se

Förändring

Publicerad 2015-10-13 21:32:56 i Allmänt,


Jag har idag fattat ett väldigt stort beslut i mitt liv. Jag har velat väldigt mycket fram och till ska de senaste åren efter att hela min dåvarande värd rasade samman en natt i Berlin. Nu är jag tillbaka i Berlin tillbaka på isen men känner inte längre någon lycka att vara på den. Jag älskar fortfarande sporten och har grymt många fina och underbara minnen genom åren men tyvärr har ångest och stress nu tagit över. Jag är en lyckligare och gladare Malin utan skridskorna. Kommer fortfarande ha en dröm att lyckas men den är inte aktuell så länge jag inte hittar tillbaka till mig själv som person. 
Med det sagt så ska jag nu före ett löfte till mig själv och alla runt omkring mig: från och med nu ska jag sluta se allt så negativt, det är inte jag, och göra allt jag kan för att bli den Malin som alla beskrev mig som förut. Jag ska från och med nu vara den glada Malin som (nästan) alltid har ett leende på läpparna och som älskar att sprida glädje! Från och med nu ska jag bli den tjejen jag vill vara! 

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela