malinvikstrm.blogg.se

Tidig uppstigning imorgon

Publicerad 2015-11-09 22:48:00 i Allmänt,

 
Så nu ska jag ta och krypa ner i min stora säng (själv tyvärr) och faktiskt försöa sova lite. Morgondagen kommer börjas tidigt med lektioner mellan 8-11.30. Förmiddags lektioner för en gångs skull men skulle gärna vilja ta bort första lektionen och bara ha lektionen mellan 10-11.30 då jag som de flesta nog redan vet inte är någon morgon människa. Bara ställa kl på 6 och försöka hinna få i mig en frukost då jag tror jag kommer behöva det. Eftermiddagen kommer bestå utav en liten jobb intervju som jag är väldigt närvös över men förhoppningsvis kommer den gå bra. Håll tummarna åt mig. 
Natti natti! 
 
/M

Kommentarer

Postat av: Marcus

Publicerad 2015-11-09 22:51:56

Sätter du klockan på 8 blir det jobbigt att hinna 😂😂😂

Svar: Men jag skrev fel... Nu står det rätt ;)
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela