malinvikstrm.blogg.se

Liten men mysig

Publicerad 2015-11-09 20:01:30 i Allmänt,

 
Var bara tvungen att dela med mig av min lilla mys hörna när jag både pluggar och äter här hemma. Visst självklart sitter jag större delen på sängen/soffan men ibland slår jag på stort och faktiskt utnyttjar mitt lilla barbord. Jag bor ju som sagt i en VÄLDIGT liten lägenhet men när jag sitter här så måste jag säga att den är väldigt mysig och den duger för mig med tanke på vart jag är i livet. Förhoppningsvis komemr denna lilla lägenhet bytas ut mot en större och lite lyxigare inom en inte allt för lång framtid. 
Men som jag sa innan så gillar jag min lilla och mysiga lägenhet. 
 
/M

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-11-09 20:06:24

Nej men åh va mysigt! :D

Svar: Ja eller hur :D
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela