malinvikstrm.blogg.se

Jag är vaken, jag lovar

Publicerad 2015-11-10 09:34:12 i Allmänt,

 
Dagen har dragit igång och jag känner mig tröttrare än när kl ringde imorse... Bara att kriga sig igenom dagen. Sitter just nu i skolan efter att haft 1,5h teoretisk föreläsning om aerob träning. Känner att mycket av det läraren går igenom vet man redan och resten är onödig information osm man inte kommer använda sig av. Tyvärr så är nog de flesta studierna utfyllda men mycket onödig information bara för att man ska studera flera år. Har nu en rast i 30 min innan dagens praktiska lektion i just aerob träning drar igång. Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska vara delaktig eller bara vara där och lyssna än då jag fortfarande känner att kroppen inte är helt 100% bra. Har som sagt 30 min på mig att bestämma hur jag ska göra. 
Skulle mycket hellre nu vara tillbaka där bilden är tagen i sommras på Gotland just nu! 
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela