malinvikstrm.blogg.se

#fotomässan2015

Publicerad 2015-11-06 20:28:00 i Allmänt,

 
Att det redan är den 6 november känns bara helt fel.. Har haft så extremt mycket i mina tankar den senaste tiden att jag helt har tappat tidsuppfattningen..
Men hur som helst så åkte jag tillsammans med Jenny och Marcus till Fotomässan2015 på eftermiddagen där vi bl.a. lyssnade på Janni Delér, Lisa Olsson och Julian Hernandez då dom berättade lite om sina foto och blogg kariärer. Väldigt intressant kan jag lova! Samt att det har ju inte precis varit en större hemlighet att jag de senaste halvåret halvt avgudat Janni och att nu få träffa henne och ta bild med henne gjorde verkligen min dag! och blev ju som sagt bara bättre av att även få träffa Lisa och Julian som även dom är två ikoner i för mig! 
Fick idag ännu mer motivation att fortsätta att lära mig att fotografera bra foton och att fortsätta blogga här. Så får verkligen ta att tacka dessa tre och självklart min egna lilla foto pro Jenny för den motivation boosten.
 
Efter fotomässan så fortsatte vi in på Matmässan där vi provsmakade olika saker och massa goda vin sorter. En bättre fredags eftermiddag helt klart.
 
Nu ska jag ha lite egen mys här hemma och plannera vad jag ska göra imorgon då jag tänkte fixa till lite här hemma lite. Kan även bli lite foto redegering av bilder från sommaren.
Trevlig helg.
 
/M 

Kommentarer

Postat av: freja limelake - Resor & Livsstil

Publicerad 2015-11-07 22:54:35

Har själv typ ingen tidsuppfattning längre -.- kul med fotomässa :)

Svar: Tror det blir så när hösten är här och allt blir bara mörkare tyvärr. men vi ska kriga oss igenom det ;)
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela