malinvikstrm.blogg.se

Behöver semester

Publicerad 2015-11-11 13:06:01 i Allmänt,

 
Drömmer mig tillbaka till värmen när jag anländer till lektionen och satt mig på min plats bredvid fönstret. 
Blev i morse upp jagad ur sängen tidigt (även fast jag haft sovmorgon till 13) av Patrik för att bege oss ut i kylan och till gymmet. Planen var att köra axlar och armar men då jag fick ont av första övningen så valde att istället köra ben/rumpa. Det var jobbigare än vad jag hade väntat mig och kan ju bara säga att jag inte var ett dugg piggare efter... Jag vet att jag de senaste inläggen tjatat på att jag är trött och vill sova och tyvärr gör jag det även nu... Längtar hem till sängen mer än vanligt och då har jag nu 2 lektioner framför mig! Hur ska jag överleva??
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela