malinvikstrm.blogg.se

Besvikelse

Publicerad 2015-06-02 15:36:31 i Allmänt,

Om det är något jag har känt mycket den senaste tiden så är det besvikelse. Besvikelse på vänner, familj och framförallt på mig skälv. Besviken på vänner som istället för att stötta, förstå och hjälpa utan trycker ner än och påpekar alla brister man har istället. Besvikelsen på familjen som tar saker o ting för givet och inte bryr sig att dom låter andra trycka ner än och att dom sårar något enormt.. Och besvikelsen på mig själv över att inte lyckas med skolarbetena, idrotten och allt annat man tar för sig. Sedan känslan av att man är en besvikelse till andra gör det svårt att hålla minen och vara den där glada malin jag vill vara. Nä nu skulle jag behöva något positivt som händer i mitt liv. Ett bevis på att man gör något rätt, att man faktiskt har betydelse och att jag kan vända det här.. 

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela