malinvikstrm.blogg.se

Vart tog sommaren vägen?

Publicerad 2015-07-09 19:54:36 i Allmänt, Gävle,

Mitt i sommarlovet är man nu men några sommarkänslor har man verkligen inte… Bara massa grått och regn hela tiden. Klassisk svensksommar kanske men ingen hitt enligt mig. Jag vill ha sommar och sol och egentligen skulle jag vilja sätta mig på första bästa planet till en vit sandstrand, solstol och värmen men då jag tyvärr inte har någon att åka med så får Patriks landställe duga med massa golf istället för sol och bad. 
 
Igår blev det en liten sväng upp till Gävle då vi skjutsade min mamma och pappa hem från Arlanda efter en vecka i Turkiet med +40°C varje dag… När vi ändå var uppe i Gävle passade vi på att ha en myskväll med god middag på Helt Enkelt samt lite shuffelboard och biljard på Interpool. En bättre kväll helt enkelt. 
 
Men nu är vi tillbaka på landet med Patriks familj och katter för att förhoppningsvis spela lite golf imorgon om väder gudarna tillåter det må säga. 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela