malinvikstrm.blogg.se

Söndag = Trött dag

Publicerad 2015-07-12 20:44:00 i Allmänt,

Denna dag har för mig kännts väldigt lång. Vet inte riktigt varför men känner mig helt slut i kroppen och allmänt trött. Har ändå varit helt okej väder så blev en 9håls runda på Brollsta GK där jag gjorde mitt bästa resultat på en 9håls bana. Efter det tog vi en tripp förbi Bygg Max för att köpa virke till att bygga ihop en ute dusch som vi nu har börjat bygga på men då skruvdragaren beslutade sig för att dö så får vi bygga klart den senare. 
Imorgon är planen att åka Ekerö linjen fram och tillbaka till Åland. Så det blir nog en tidig kväll för mig iaf. 
 
Patrik testade att sova lite på den framtida uteduschens golv
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela