malinvikstrm.blogg.se

Snabbis upp till Gävle

Publicerad 2015-07-16 22:18:34 i Allmänt, Gävle, Shopping,

Idag styrdes bilen upp mot Gävle men först blev det en tripp in till Solna för att tvätta lite samt ta en liten lunch dejt med min bror inne i City. Men sedan satt jag mig, dock själv denna gång, i bilen för att som sagt åka upp till Gävle för att lämna tillbaka bilen till min mor. Först såg det ut som om att det skulle bli en jobbig bilresa upp då det blixtrade  och himmlen verkligen öppnade sig så all trafik stannade av på E4an då man inte såg något pga all vatten som kom ner från skyn... Men efter någon minut avtog det och blev skönt väder att köra i även fast vägen känndes dubbelt så lång än vad den brukar. Kan bero på att det var jag som körde... 
När jag kom upp till gävle svängde jag förbi ålderdomshemmet där min morfar har blivit inlagd och var ganska jobbigt att se hur gammal han faktiskt har blivit. Men var samtidigt kul att se honom.
Blev sedan en snabb sväng förbi Valbo köpcentrum för att inhandla något lite snyggareifall man hitta på något under kvällen. Blev en sommrig jumpsuit från HM. (bild nedan)
Och som sagt så blev det litetrevligheter ikväll och det bjöds på vin/myskväll hemma hos Emilia. Där jag för övrigt sitter nu tilloch med. 
 
 
H&M:
Jumpsuit - 349:- 250:- 
 
Imorgon blir det först att kolla om det finns tid att fixa nytt pass hos polisen för att sedan ta tåget tillbaka till Stockholm för att träffa min saknade kusin Molly!
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela