malinvikstrm.blogg.se

Regn, regn och ännu mera regn

Publicerad 2015-07-30 18:37:17 i Allmänt,

 
Igår passade vi på att testa en ny golfbana när det var uppehåll från allt regn denna sommar. Vi var och hälsade på Internationell GK som ligger vid Arlanda så under hela rundan både hörde vi och såg hur planen lyfte och landade. Jag tyckte ändå att det var en rolig bana där det inte var alldeles för långa hål då jag inte blivit så bra på att slå långa slag än. Det var även lite extra roligt då jag för första gången gick en runda med officiellt HCP och då även kunde skriva in min runda ordentligt på Golf.se. 
 
När vi kom tillbaka till stugan så började det som vanligt att regna. Och regn är det mesta vi har fått sett idag med. Just nu är det uppehåll och ser faktiskt ut som om himlen sakta men säkert spricker upp och lite blå himmel kan man se nu. Så hoppas på att det inte kommer nå mer regn i kväll iaf. 
 
Imorgon styrs bilen upp till Gävle för att hälsa på mamma och pappa samt hämta ut mitt nya pass som jag fixade för ca 2v sedan. Resten av kvällen blir Det Harry Potter maraton för mig och anta att det blir Fifa för grabbarna. Typisk kväll för oss här i skogen.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela