malinvikstrm.blogg.se

Mysig eftermiddagsrunda

Publicerad 2015-07-19 18:13:00 i Allmänt, Golf,

 
Jag är en tjej som verkligen älskar att sova länge på mornarna, eller iaf att ligg och dra mig i sängen så länge som möjligt. Tyvärr har jag inte riktigt kunnat göra det under hela denna sommar då jag har en pojkvän som inte gillar att ligga och dra sig då han blir rastlös... Men idag fick jag göra det! Så extremt skönt att halvsova fram till 12 och känna sig riktigt utvilad när jag väl gick upp. 
Blev att packa ihop allt och bege sig tillbaka till Patriks landställe där vi även passade på att ta en 9håls runda nu innan vi ska käka. Börjar verkligen närma mig grönt kort nu när jag idag gick på 48slag. två slag ifrån gränsen! 
Aja nästa gång kanske. Passade iaf på att ta bilderna medans jag väntade på att killarna slugge slå ut från 3tee.
 
/M
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-07-19 18:16:57

Åhh vad fint!

Svar: Tack så mycket :)
Malin Vikström

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2015-07-19 18:52:27

Fina bilder :))

Svar: Tack så mycket :)
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela