malinvikstrm.blogg.se

Helgen i Gävle

Publicerad 2015-07-06 10:24:52 i Allmänt, Bilder, Golf, Gävle,

Då var även denna helg över och vi är nu inne på ännu en ny vecka samt tillbaka i storstaden. Helg blev väll inte riktigt som planerad men blev i slutändan en ganska så bra helg iaf. Morgonen och förmiddagen på lördagen blev lugn för mig då Patrik blev upphämtad av Viktor redan 6.30 för att åka till Hofors och spela golf. Och då jag inte kunde somna om passade jag på att åka ut till stugan i Trödje där min bror befinner sig och bytte bil med honom då jag på onsdag ska hämta upp mamma o pappa på Arlanda och behöver då den större bilen. 
När jag kom hem igen så tänkte jag försöka sola lite då jag seriöst inte har gjort det en ända gång denna sommar så känner mig ganska så blek men självklart så gick solen i moln lagomt till när jag lagt mig i solstolen så blev istället in och ta en dusch innan grabbarna kom för att hämta upp mig för att åka och käka lunch. 
Sedan var det dags för mig och Patrik att sätta oss i bilen för att åka fram och tillbaka till Stockholm då vi skulle gå på Djurgårdens fotbollsmatch mot Örebro. Blev en skön vinst med 2-0 så kändes helt okej att åka 2h tillbaka till Gävle efter. 
Söndag blev även den en morgon då vi gick upp tidigt. Men denna gång bar det vi som hämtade upp Viktor 6.30 för att åka till Älvkarleby för att spela golf. Planen var en 18håls runda men det blev visst 2st 18håls rundor och en extrem solbränna för min del... 
Nu är vi iaf tillbaka i Stockholm igen och ärligt talat så känns det extremt skönt att vara det. Vad som händer idag är en så länge oklart då det tyvärr regnar men det löser vi. 


/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela