malinvikstrm.blogg.se

Golf och Djurgården

Publicerad 2015-07-21 18:54:00 i Allmänt,

 
Nu har det varit två dagar med golf spel. Igår på 18håls banan på Brollsta GK och idag på 9håls banan där jag nu är ynka ett slag ifrån grönt kort gränsen.. ganska segt när det gick så bra idag och jag förlorade pga ett hål som var lite för lång för mig tydligen.. Aja bättre lycka nästa gång eller vad man nu brukar säga. 
Igår efter 18håls rundan gav jag och Patrik oss in till Stockholm för att käka på O'lerys innan vi gick på Djurgården-Åtvidaberg. En match som Djurgården verkligen borde ha vunnit men då Åtvidabergs målvakt hade en drömkväll mellan stolparna så blev det 0-0 tyvärr.
Det var även efter matchen som jag dog bilderna ovan när vi satt i bilen påväg tillbaka till Patriks landställe. Kanske inte bästa kvaliten på bilderna med tanke på att dom är tagna i bilen med mobilkameran men tyckte ändå dom blev ganska så läckra.
 
/M
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela