malinvikstrm.blogg.se

Gokart

Publicerad 2015-07-24 21:19:15 i Allmänt,

Ser visst löjligt glad ut när jag kör...
 
Äntligen lite fint väder med sol! Det firades med att passa på att sola lite för första gången i år på förmiddagen. Vet att det låter extremt sorgligt men det är den dystra sanningen. Men inte hänga läpp för det, är ju ca 1mån kvar innan sommaren är slut för min del. 
Eftermiddagen bestod av lite aktiviteter. Började med att bege oss till utkanten av Norrtälje och körde lite Gokart. Var ju självklart sämre än killarna men kul var det. Sedan fortsatte jag och Patrik direkt till golfbanan för att gå en runda på 9 håls banan. 
Dagen avslutats nu med en liten godispåse, cola och mys i soffan för att ladda batterierna till morgondagens 18håls runda.
 
/M

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2015-07-28 09:03:08

Åh Gokart så roligt.. Tror faktiskt jag har varit på samma ställe och kört gokart när jag var yngre.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela