malinvikstrm.blogg.se

Det bästa av två värdar

Publicerad 2015-07-15 21:26:25 i Allmänt, Golf,

Det är verkligen något man kan kalla denna dag. Dagen började med strålande sol, varmt och skönt så vi tog våra klubbor och åkte till Brollsta Gk, som vanligt. Där behövde jag först köpa nya bollar då mina bollar av någon konstig anledning lyckas försvinna… Men nya rosa bollar skadade inte precis. 
Blev en runda på 9håls banan idag och fick samma slag som förra gången jag gick på 9håls banan, 54slag. Så även fast jag hade hoppats på bättre är jag ganska så nöjd. 
Pricken över i:et efter golfen blev ändå pizzan vi käkade efter. 
 
När vi kom tillbaka till stugan började Patrik att tvätta av altanen med högtryckstvätten men han hann inte speciellt långt innan himlen verkligen öppnade sig och och världens åskoväder drog in över oss.. Jag gillar inte åska så det var mindre roligt för mig, tydligen höll iaf en av katterna med mig och kom insprängande när det började dundra utanför. För att distrahera mig från dundret utanför så passade vi på att spela lite wii golf. 
 
Har därefter haft en riktig myskväll med nya veckorevyn, toffifee, vänd tia och nu film på 4an som ikväll visar Knight and day med Cameron Diaz och Tom Cruise.
 
 
Imorgon ska jag först ta mig in till Solna för att tvätta lite innan jag beger mig upp till Gävle igen för att lämna bilen till mamma då hennes semester tar slut och hon börjar jobba igen på måndag.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela