malinvikstrm.blogg.se

Bilder från golfrundan i Älvkarleby

Publicerad 2015-07-10 12:42:00 i Allmänt, Bilder, Golf, Gävle,

Var ju som sagt i Gävle under helgen som varoch passade på att spela lite golf med Viktor på Älvkarleby GK. Sprang runt lite med kameran och försökte få några bra bilder. Här kommer några av dem efter att jag försökt att leka lite med dem. Syns att jag är nybörjare på att leka med bilder och speciellt i Photoshop Lightroom 5 så ha lite översende med att bilderna kanske inte ser så jätte bra ut. 

Bild 1: Viktor efter att ha skjutit ut från sjunde tee, tagen av mig
 
Bild 2: Jag står och laddar på femte tee, tagen av Patrik
 
Bild 3: Jag innan fjärde tee, tagen av Patrik
 
Bild 4: Patrik och viktor på sjunde tee, tagen av mig
 
Bild 5: Patrik under fjärde hål, tagen av mig
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela