malinvikstrm.blogg.se

18hål på Brollsta GK

Publicerad 2015-07-14 20:25:43 i Allmänt, Golf,

Idag har solen lyst på oss hela dagen. Underbar känsla att känna värmen när man går i shorts och t-tröja på golfbanan istället för regn och rusk som man har kännt den senaste tiden. Jag spenderade som sagt dagen på Brollsta GKs 18håls bana idag med Patrik och hans mamma. I stora hela gick rundan väldigt bra för mig. Det var bara 3hål som slag sprang iväg och med tanke på att jag är nybörjare så är jag extremt nöjd med det. Tyvärr var det fullt på banan idag och vissa tog längre tid på sig än andra så blev väldigt många köer då man fick vänta på att slå ut på tee och slå in på green.. Detta ledde till att man kännde sig lite stressad utav dem som kom bakom och fick stå och vänta på oss när vi väntade på de framför oss. Så hoppas verkligen att det inte alls är lika mycket folk inbokade nästa gång om jag ska vara ärlig. 
 
Inne ifrån golfbilen jag körde runt med på banan 
 
Patrik på väg till putt greenen och putta lite innan våran start tid 10:25
 
Vad som händer imorgon är ännu oklart men det märker vi imorgon. 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela