malinvikstrm.blogg.se

Ute gym är farligt

Publicerad 2015-08-17 22:52:05 i Allmänt, Bilder,

 
Dåligt med bloggande denna helg.. Så börjar med en sanbb uppdate:
I lördags var det golf på Brollsta GK som gällde, tur i oturen så var det extremt varmt så konsentrationen på banan var ej på topp så spelet var inte så bra från mitt håll.. Men alltid lika härigt att vara på golfbanan i sommarvärmen. Kvällen bjöd på en snabbis på Medis med min bästa Ida och Antonio (or what we call him, Bamse). Extremt trevligt och insåg hur mycket jag saknat dem båda under denna sommar. Söndagen däremot vaknade jag tidigt och redan kl7 så var jag uppe och stökade genom att möblera-om-rummet.. då min plan inte funkade som planerat så fick jag jaga upp bror min för att åka med mig till IKEA i Barkaby.. Sedan var det bara att fixa och dona i rummet hela dagen. Sånt jag hittar på när Patrik får för sig att åka på DIF bortamatch med sina vänner. Kvällen bjöd på biljardspel med kusinerna mina. 
 
Så det var en snabb uppdate och nu vidare till dagen. Började dagen med Harry P mys med mig själv i väntan på att Patrik skulle vakna och höra av sig. Senare var planen att åka in till gymmet men då Patriks kompis Casper ringde så följde vi med honom till ett utegym istället. Kunde ha varit skojigt att träna där men då mina händer uppenbarligen inte gillade iden med att lyfta och hänga i träpinnar så har jag nu två stora uppskrapade blåsor på båda händerna... Not fun at all!!!! Så tror jag dissar utegym efter detta. 
Resten av dagen/kvällen har bara bestått utav mys i sängen med Netflix på TVn. Tyvärr behöve han åka hem med bilen så blir ännu en natt ensam. Men vi ses imorgon iaf. 
Nu ska jag fortsätta kolla på lite GosipGirl, natti natti.
 
/M

Kommentarer

Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Publicerad 2015-08-20 09:34:03

Men åh vilket grymt utegym! Avis! Du får köra med handskar nästa gång! :)

Postat av: Becca Persson som saknar dig

Publicerad 2015-08-24 19:13:56

Omg gud vad roligt att få träna där. Jäkla avis jag blev 😄😄😐

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela