malinvikstrm.blogg.se

Gym och sol

Publicerad 2015-08-13 16:01:18 i Allmänt,

 
Denna dag började på bästa sätt, som nästan varje  dag denna sommar har gjort, bredvid han jag älskar. Även fast jag inte är någon morgon männsika så blir jag alltid lite piggare när han är det första jag ser när jag vaknar. Så det hjälpte mig att ta mig upp ur sängen i morse för att ta oss in till gymmet idag igen. Blev inte lika långt gympass idag men blev ändå nästan 2h träninig, axlar, rumpa och lite mage blev det för mig. Känns extremt mycket i min kropp att jag har börjat med träningen igen. Värker lite här och där bara jag rör på mog lite. Det ska ju vara ett bevis på att man blir starkare så jag hoppas verkligen att det stämmer nu. 
Efter gymmet blev det hem till mig för att ta två handukar, lite sodastream och vattenmelloner ner till parkområdet presis utanför mig och försöka snygga till den extremt hemska solbrännan man har fått av all golf och inge solande under hela sommaren. Dock har både jag och Patrik problem med att vi båda blir rastlösa efter en kort stund så blev bara en timme innan vi tröttnade och gick hem igen. Nu sitter vi i soffan och kollar på TV sammtidigt som vi försöker få igång live streaming av PGA Championship som börjat idag.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela