malinvikstrm.blogg.se

Fotobomb från dagen

Publicerad 2015-08-18 18:27:00 i Allmänt, Bilder,

        
 
En mysig morgon fortsattes med en mysig och varm dag inne i Stockholm city. Då jag inte har några bra sommarskor kvar så fick jag även springa in och köpa ett par nya sandaler. Converse var ett lite för varmt  Känndes även som om det var ett behövligt köp då jag åker till Gotland med Marcus och Jenny imorgon. Patrik skulle först följa med han med men då svenska bandyförbundet var tvugna att lägga in en dommarkurs denna helg så får han stanna hemma tyvärr..
Nu ska jag forsätta kolla GosipGirl medans jag borde börja packa inför minisemestern.
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela