malinvikstrm.blogg.se

Bröst och biceps

Publicerad 2015-08-14 17:37:05 i Allmänt,

 
Märktes att det var fredag idag då det inte var en ända kotte i skolan eller gymmet. Men det kan vara ganska så skönt att ha gymmet för sig själv då man kan helt bestämma musik och volym utan att ta hänsyn till någon annan.  Blev inte så jätte tidig gym idag då både jag och Patrik var ganska så trötta blev det en liten sovmorgon innan vi tog oss upp och in till GIH. Dagens pass bjöd på bröst och lite biceps. Jag var fortfarande öm från tisdagens bröstpass och trött i kroppen så blev lite lättare vikter idag och mindre biceps övning och lite mer formroller. 
Idag är det en sådan dag som jag saknar villan uppe i Gävle med en stor altann som man bara kunde gå ut och lägga sig på för att få lite sommarfärg. Känner mig inte bekväm med hur man gör här i Stockholm och lägger sig på minsta lilla gräsplätt i bikini helt öppet. Inte riktigt min stil.. Så idag när det har varit riktig sommarvärme och väder hade det verkligen inte varit helt fel med dne där stora altanen. 
Efter gymmet tog vi en promenad från skolan till hötorget och tog en lunch på Taco Bar, är ändå fredag. Jag smet även in på Gina trico och innförskafade mig en ny sval shorta att kunna bära över linnen nu i början av hösten. 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela