malinvikstrm.blogg.se

Åka Tåg: Stockholm->Göteborg

Publicerad 2015-08-06 08:54:24 i Allmänt,

 
Då sitter man nu på tåget som ska ta mig till Göteborg och träningsläger. Har vid mina 21år nu en ganska så van rutin av att åka på träningsläger både innom sveriges gränser och utabför. Men däremot blir detta första gången jag åker som tränaradept/tränarstudent. Är ganska så nervös lver just tränar biten men annars så är jag extremt taggad på att åka på läger igen. Dock saknade jag inte att behöva gå upp tidigt på morgonen för att hinna med tåget.. Jag är verkligen ingen morgonmänniska så kommer bli lite ansträngande för mig att komma upp dom här dagarna i Göteborg. 
Fick förra veckan veta att min danska vän och ska vara med på lägrena men från danmarks tränarutbildning. Är ju då med i ett utvecklingsprgram för både åkare och tränare mellan Sverige, Danmark, Finland och Norge. Antar att jag kommer känna de flesta som är med från alla länderna men då jag har varit off från skridskosektionen sedan min knäoperation hösten 2012 så ska det nu bli kul att bli en del av skridskorna igen. 
 
Men nu ska jag ta och bara slappa här på tåget tills jag är framme så jag orkar med hela lägret.
 
/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela