malinvikstrm.blogg.se

Take me back to summer

Publicerad 2016-01-03 16:25:06 i Allmänt,

 
Idag har det varit en kall men ändå mysig vinterdag på sidan av bandy isen vid Gubbängens IP. Patrik hade årets först match som slutade 6-2 till GT/76! 
Men känner nu när man är gansa kalla och fryssen att jag verkligen skulle vilja ha sommar igen. Vet att Patrik inte vill att det ska bli varmt än då bandyn går riktigt bra för honom nu men för mig skulle det verkligen sitta fint med lite sol och värme. En utomlandsresa till en solig sandstrand skulle verkligen inte sitta fel just nu! Men tyvärr inte det. Imorgon är det dags för lite jobb igen och självklart börjar jag med morgon pass 06.30-11.00! Ska bli kul att jobba igen och skönt att börja komma in i rutiner även fast det inte är mina ordinarie jobbartider denna vecka pga 4års jubileum på jobbet. Sedan drar ju även lektionerna igång igen på torsdag så kommer bli mycket nästa vecka.
 
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela