malinvikstrm.blogg.se

Fredagen 1 Januari! - Happy New Year!

Publicerad 2016-01-01 22:43:04 i Allmänt,

 
Då har startskottet för 2016 gått av och jag ska ännu en gång försöka komma igång med bloggen. Jag har de senaste tidigt varit väldigt inaktiv och kan tyvärr sammanfatta den tiden som mindre bra. Därav min frånvaro. Men nu är det första dagen på det nya året och förhoppningsvis en ny start för mig. Kommer den närmaste tiden behöva lösa en del praktiska saker i mitt liv men förhoppningsvis så ska det inte leda till allt för många problem. 
 
Jag firade hur som helst in det nya året ihop med min bästa vän och stora kärlek! Finns ingen annan jag skulle vilja fira in ett nytt år med än honom. Han har stöttat mig i allt för mycket de senaste året och jag är så omänskligt glad över att jag har honom vid min sida! 
Nu ska jag forsätta denna tv/spel dag med Patrik för att snart gå och lägga oss då min älskade imorgon ska göra sin elitdommar debut i bandyn! Så stolt över honom! 
 
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela