malinvikstrm.blogg.se

En lugn dag

Publicerad 2016-01-02 22:21:03 i Allmänt,

 
Dagen har varit en väldigt speciell dag då Patrik idag hade sin debut som bandydommare i Elitserien! Så extremt stolt över honom att han har tagit sig upp till eliten! Då hans debut match spelades i Bollnäs så satt han sig i bilen strax innan 11 i morse. Jag själv stannade begav mig hem till min lilla lägenhet för att få lite ordning och reda. Då jag den senaste månaden mest har varit hit och vänt har min lägenhet förvandlats till ett bombnedslag. Det betyder att jag verkligen behövde börja städa. Problemet är att jag alldeles för lätt fastnar framför TVn och det innebär ju att jag inte direkt har blivit klar med projektet ordning och reda. 
Sitter just nu och pratar med Patrik som är påväg hem. Jag ska strax bege mig hem till honom jag med för att imorgon kolla på hans egna bandy match i div1 Östra då GT/76 har året första hemma match. Fick även precis veta att bästa kusinen Molly kommer komma och kolla även hon! 
Men nu ska jag pack ihop och ta mig till bilen. 
 
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela