malinvikstrm.blogg.se

Ticket to Ride

Publicerad 2015-11-13 17:24:50 i Allmänt,

 
Fredags kvällen ha börjat för mig i alla fall. Den lilla tiden jag får spendera med Patrik denna kväll har jag precis gjort och då passade vi på att spela lite ticket to ride innan han ska träna på Zinkensdam ikväll. Så nu när jag sitter här hemma själv med tända ljus lite här och där känner jag mig extremt ensam. Men är inte ett dugg avundsjuk på Patrik som ska träna bandy ute i dett hemska höst väder. Vet inte hur vädret är där ni beffinner er men här utanför mitt fönster vräker regnet ner... Av erfarenhet från alla mina år som skridskoåkare vet jag att det inte finns värre kvällar att träna på som dom när det regnar och man inte har tak över huvudet.
 
/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela