malinvikstrm.blogg.se

Söndag - Skolarbete

Publicerad 2015-11-08 14:04:00 i Allmänt,

 
Söndag, sista dagen på denna veckan och den vigs till största del åt skolarbete tyvärr.. Men så är lvet som student så bara för mig att acceptera det. Men självklart ängnas den även åt lite fotoredegering och att försöka lära mig mer om att fota med min Nikon D5000 kamera. Nästan pinsamt att jag har haft den så pass länge som jag har utan att lärt mig den.. Ska som sagt ta hjälp av Jenny med att försöka lära mig att bli bättre på att fotografer. Kommer troligen inte bli lika bra som henne men lite bättre borde jag kunna bli. 
Nu ska jag mysa lite med Patrik innan vi ska börja med skolarbete igen.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela