malinvikstrm.blogg.se

R U M P A

Publicerad 2015-11-11 22:07:00 i Allmänt,

 
 
Trodde aldrig att jag skulle posta en riktig rump bild från gummet men nu är den oskulden tagen. Bilden är från dagens pass i Gymmet med Patrik. Känner mig alltid väldigt mobbad när jag gör denna övning men den tar ganska så bra kan jag lova. 
 
Har som jag skrev i tigare inlägget precis kollat klart på Gray's Anatomy och som vanligt är jag super taggad på att se nästa avsnitt... rycker i fingrarna på mig att inte gå in och kolla på fortsättningarna på annat vis än när dom visas här i Sverige på Kanal 5 21.00 på Onsdagar.. Ibland är en vecka alldeles för lång! 
Med det sagt säger jag godnatt och kryper ner i sängen. 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela