malinvikstrm.blogg.se

Sommarlov

Publicerad 2015-06-09 15:42:00 i Allmänt, Bilder, Golf,

Mitt efterlängtade sommarlov har äntligen börjat och hittills har den varit kanon. Så nu har man alltså överlevt 1av minst 3år på GIH (Gymnastik och Idtotts Högskolan i Stockholm) där jag hittat tillbaka till min älskade vän Ida, träffat massa nya vänner som förgyller mina dagar med skratt och där jag hittat min kärlek Patrik!
Hittills har jag bara spenderat större delen av sommarlovet ute på golfbanorna tillsammans med Patrik och hans mor. Kan ju som sagt inte kalla mig golfproffs men det går sagts men säkert framåt. Hoppas på att hinna med minst en till runda idag iaf. 


Patrik ❤️
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela