malinvikstrm.blogg.se

28/02-15 - Bilder

Publicerad 2015-02-28 15:40:58 i Allmänt, Bilder,

Jag har alltid gillat tt ta bilder, det är bara att fråga min vänner som mer än en gång blivit trött på att jag alltid sitter med kameran riktat mot dem. Men kärlek till kameran har nu de senatse året faktiskt uppskattats då det alltid är jag som tagit massa bilder under en kväll eller helg tillsammas med mina vänner som vi då kan spara våra gemensama minnen genom. När jag som mest tog bilder på allt och alla för ca 4år sedan, fick jag en systemkamera utav mina föräldrar (Nikon D5000) i julklapp. Det var i sammband när jag var som bäst i min idrottskariär så den kameran var med på alla läger, tävling och landslagsuppdrag. Men när jag åkte på min knäskada hamnade kameran på hyllan då den bara påminde mig om skridskorna och mina förlorade drömmar. Men bilder fortsatte jag att ta men via mobilkameran istället.
Men nu 2år senare har jag börjat ta bilder igen och det tack vare att min pojkvän köpte en ny systemkamera till sig själv här om veckan och då satt och lekte med den i skolan förra fredagan. Än så länge blir det mest bilder på mig själv då jag bara försöker lära mig alla inställningar och allt igen. Så denna förmiddag har jag spenderat med att ta bilder och sedan försökt fixa till dem lite så att några av mina skavanker i ansiktet inte syns. Kan säga att jag kommit fram till att jag ser så mycket bättre ut i svartvitt.
Exempel är de två första bilderna här nedan, samma bild fast den ena i svart vitt och den andra i färg.
 
 
 
Av någon anledning gillade jag den här bilden, kan inte exakt säga varför men bjuder på den iaf.
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela