malinvikstrm.blogg.se

1 bild säger mer än ord

Publicerad 2015-11-10 23:40:18 i Allmänt,

 
Haha en klockren bild på Pluto som verkligen visar hur jag känner angående att Patrik tänker dra upp mig kl 6 för att åka in och vara på gymmet kl 8 för att sedan inte ens börja lektionerna fören 13... Vad är det med folk och anse att man ska vara pigg och gå upp hur tidigt som helst på dagarna! Kan ju inte bara vara jag som uppskattar att sova på mornarna och att ligga och dra sig så länge som möjligt? 
Aja nu checkar jag ut för idag och kryper ner under täcket och ska försöka sova.
Natti natti! 
 
/M

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-11-11 01:53:03

Haha underbart!

Svar: Haha eller hur ;)
Malin Vikström

Postat av: Frida

Publicerad 2015-11-11 05:26:29

Nämen gud så söt! :)

Svar: ja men eller hur ;)
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela