malinvikstrm.blogg.se

Dagens shopping

Publicerad 2015-07-11 18:28:17 i Allmänt, Bilder, Shopping,

Idag var det äntligen lite fint väder så lite sommar känslor kom tillbaka efter en vecka med regn, regn och ännu mera regn. Det firades med att åka in till Stockholm för att luncha på Pizza Hut. En extremt mysig dag tyckte iaf jag. Passade även på att inhandla lite lyx till mig själv. Tyckte att det var jag värd då det varken blev summerburst eller utomlandsresa för mig även fast båda eventen var inplanerat att göra i minst ett halvår men men planer verkar ändras utan förvarning tydligen.
 
The Body Shop:
Day cream new nganics - 188:-
CC shine lips 13 - 132:- 
All-in-one instablur universal - 180:-
All-in-one BB cream 02 - 160:-
Brush Foundation - 140:-
+lite prov exemplar av olika krämer
( Länk till hemsidan )
 
Michael Kors:
Väska - 2500:-
Plånbok - 900:-
 
/M

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2015-07-11 18:58:47

Kul o få se va du köpt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela