malinvikstrm.blogg.se

Båttripp

Publicerad 2015-07-13 22:18:18 i Allmänt, Bilder,

Jag hade visst fel igår angående vad vi skulle göra idag. Jag trodde det var Ekerö linjen vi skulle åka men icke... Det var visst Viking Line vi sklle åka. Lyssnade visst inte till 100%, my bad. Men men var iaf en båt. 
Så idag gick vi upp skapligt tidigt för att göra oss i ordning och hinna till färjan som gick 9.30. Även fast det var kallt i morse så blev vädret ändå helt okej så det var en mysig båttripp fram och tillbaka. Ångrade lite att jag inte tog med mig patriks kamera så fick inga extremt bra bilder men några fick jag med mobil kameran.
 
Blåste ganska så mycket så hade lite problem med håret på bilderna
 
Hände inte så speciellt mycket mer än det idag. Lite wii sport golf när vi kom hem annars bara tagit det lugnt. 
Imorgon är det golf på Brollsta GK på shemat igen. Denna gång på 18håls banan, så hoppas på fint väder imorgon med lite sol och värme men tveksamt om jag får som jag vill på den punkten. Men hoppas kan man alltid.
 
/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela