malinvikstrm.blogg.se

Ett liv i kaos

Publicerad 2015-12-01 21:40:13 i Allmänt,

----Gammal bild----
 
Har den senaste tiden varit extremt oaktiv och det beror på att jag just nu ärligt talat har det tufft.. Mycket som händer i mitt liv just nu och dessvärre inte allt för mycket positiva saker.. Känner mig något extremt ensam då alla som haft betydelse i mitt liv vänder mig ryggen.. 
Inte velat skriva något då jag känner att detta skulle vara en positiv sida i mitt liv men då jag för tillfället inte känner de positiva känslorna så starkt i nuläget. 
 
Vill med detta inlägg bara säga att låt er inte luras av leendet hos era nära och kära. Dessvärre är det väldigt lätt att fejka ett leende och dölja hur man egentligen mår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela