malinvikstrm.blogg.se

Tillbaka i gymmet

Publicerad 2015-08-12 14:56:26 i Allmänt,

 
 
Då har man börjat att träna igen då. Igår åkte vi in till skolan och gymmade ca 1,5h bröst och triceps så självklart har man världens träningsvärk idag... Men även fast kroppen ömmar så åkte v även in i morse och då bjöds det på ca2,5h rygg, biceps och mage. Ärligt så finns det inte mycket som slår att börja dagen med ett träningspass för då vet man att man har restens av dagen ledigt till annat om man vill samt att om man känner sig extra pigg så hinner man med en till träning på kvällen med bra vila emellan. Vet att Patrik är sugen på ett konditions pass senare idag så vi får se om det blir ett sådant pass idag med. Men just nu sitter jag ganska så bra i soffan hemmas hos Patrik och kollar på "Fast & Furiors 4". Sakans nu bara den där godispåsen som jag så mycket tycker om men lovat Patrik att försöka sluta äta så ofta. Just nu känns det lite surt då jag verkligen är sugen på det där godiset men men...
 
/M
 

Kommentarer

Postat av: beccaboo

Publicerad 2015-08-12 15:33:26

saknar dig stumpan <3

Svar: Saknar dig med Becca!!! Vi måste verkligen ta o ses snart bästa! ❤️
Malin Vikström

Postat av: Julia

Publicerad 2015-08-14 20:30:14

Bra jobbat med gymmet och sötsuget.
Är själv vid samma punkt, minska gotteintaget och satsa träning. Dock fick min pojkvän mig att lova mig själv, och inte honom, men visst är det ibland lättare att lova nån annan? :)
Lycka till!
/Julia The Terrier

Svar: Då är jag inte ensam i min kamp :P ja jag tycker det är lättare att lova någon anna än sig själv för då får man dåligt samvete om man bryter det :) Lycka till med din träning och sötsug du med. Hejar på dig :D
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela