malinvikstrm.blogg.se

Tanken som räknas

Publicerad 2015-08-18 23:46:41 i Allmänt,

 
Klockan börjar nu bli mycket och jag har fortfarande inte ens börjat att packa... Aja får som sagt göra det i morgon istället. Fattar inte hur jag alltid kan hitta på annat att göra när jag behöver göra vissa lite viktigare saker. Börjar bli lite trött nu efter att jag för bara 10min sedan var super pigg och började tänka på att jag borde sticka ut och springa en runda imorgon bitti.. Nu vet jag nog ganska så säkert att det inte kommer att hända men det var ju en bra tanke iaf. Tankan som räknas eller hur? 
Nä nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och ladda batterierna inför morgondagen.
Natti natti,
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela