malinvikstrm.blogg.se

Golf med bror

Publicerad 2015-08-04 13:11:06 i Allmänt,

 
Gårdagen bjöd på strålande väder så bror min och jag valde att åka och spela en 18håls runda på fors pay and play bana. Gick väll sådär men helt okejj i slutändan. Något som golfrundan iaf bjöd på var det en extrem solbränna som svider bra på skuldebladen. Sånt som häder.  
Kvällen spenderades med lite jordgubbsbubbel tillsammans med Rebecka i soffan. Ett bra slut på början av veckan helt klart.
 
Idag är vädret på topp den med men jag tog mig in till skolan för att i första hand hämta hem mina innomhusskor som jag behöver ha med mig på torsdag. Passade då även på att ta ett gympass när jag ändå var inne i skolan. Märks att jag har slarvat med träningen under sommaren. 
Nu ska jag fortsätta tvätta och packa för sedan ska jag ta mig ut till Patrik igen. Klarade inte av att vara ifrån honom i en vecka. Yes I'm in love! Så ska på något vis ta mig ut till landet idag och spela golf på International GC imorgon. 
 
/M

Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2015-08-05 17:46:40

Golf som är så skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela