malinvikstrm.blogg.se

Borta bra men hemma i Stockholm bäst

Publicerad 2015-08-10 20:16:44 i Allmänt,



Tillbaka i Stockholm och var såklart idag också tillbaka på golfbanan. Haft härliga dagar i Göteborg med massa snack om balans och skridskoteknink och självklart ser jag fram emot de kommande två tillfällena i Berlin under hösten med SDP. Men just nu känns det verkligen som ordspråket "borta bra men hemma bäst" verkligen stämmer in.
Har spenderat hela dagen på golfbanan med Patrik i det fina sena sommarvädret. 
Just nu ligger jag i Patriks säng hemma hos honom medans han är i friends arena på derby match mellan AIK-DIF. Försökte få tag på biljett jag med men dessvärre fick jag inte tag på några så då får det bli att kolla via cmore på datorn. 
Vad som händer imorgon är fortfarande oklart men jag hoppas på fint väder i första hand. 

/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela