malinvikstrm.blogg.se

Söndag

Publicerad 2016-01-10 14:52:43 i Allmänt,

 
 
Söndag och äntligen en ledig dag! Dock behövdes det tvättas och skolarbet behöver bli gjord men att spendera några minuter i sängen och kolla på serier finns det alltid plats för. Fick sms tidigare idag om att min lilla sovmorgon imorgon får jag stå över då jag istället behöver ställa kl på 04:45 för att vara på jobbet 06:30.. jobbigt men pengar in på kontot. Hur exakt jag kommer spendera resten av eftermiddagen och kvällen nu är ännu oklart men har popcorn, cola och godis så tror jag klarar mig ganska så bra. 
 
Love 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofia Lund

Publicerad 2016-01-10 16:28:10

Jag som tyckte det var tidigt att gå upp 06 för att ta sig till jobbet tid. Popcorn funkar alltid för mig :) / www.sofialund.se

Svar: Hahaha har oxå alltid tyckt att 06 är tidigt nog :P finns inte mycket som är bättre än popcorn :)
Malin Vikström

Postat av: Frida

Publicerad 2016-01-10 17:32:18

Låter som en mysig eftermiddag :)

Svar: Ja en helt okej eftermiddag :)
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela