malinvikstrm.blogg.se

Lång vecka

Publicerad 2016-01-16 16:48:11 i Allmänt,

En vecka som skulle bestå av mycket skola och jobb blev mycket skola och extremhuvudvärk... Har altså inte kunnat jobba pga en huvudvärk som har suttit i större delen av veckan.. Dock har man inte kunnat slappna av då det var exemantion i massage i tisdags, tentamen i idrottsmedecin i torsdags och har samtidigt skrivit och lämnat in en del uppgifter och har fortfarande minst 2uppgifter att bli klar med innan bussen till alperna går av stapeln på fredag! Kan ärligt säga tat jag inte är ett dugg taggad på den resan för tillfället då det verkligen inte kommer lägligt pga många anledningar men bara att hålla masken och försöka ha kul. 
 
Vaknade iaf i morse med lindrig huvudvärk så jag bestämde mig för att följa med Ann-Sofie till Gubbängen och hjälpa till i sekitariatet när Patrik spelade. Var ju ändå en super fin vinterdag det bjöds på! Samt att GT/76 slog Skutskär (skitskär) med 9-6! Men nu är jag hemma i min lilla lägenhet och är djupfryst! Blir nu en lugn kväll med plugg och serier framför mig. 
 
Love

Kommentarer

Postat av: Sandora

Publicerad 2016-01-16 20:14:48

Åh stackare! Hoppas det blir bättre :(

Svar: Tack så mycket! :D
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela